« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski mieszkańców.

4. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski mieszkańców.

5. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.

6. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.

7. Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi Gminy Barlinek za 2024 rok.

8. Przygotowanie Gminy Barlinek do sezonu turystycznego.

9. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.

10. Raport o stanie gminy Barlinek za 2024 rok:

b) debata nad raportem o stanie Gminy Barlinek w 2024 roku,

11. Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Barlinka:

b) rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Barlinek za 2024 rok,

c) rozpatrzenie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Barlinek za 2024 r. według stanu na dzień 31 grudnia 2024 r.,

d) zapoznanie się z uchwałą Nr 50.2.4.2025 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Barlinek za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia.

e) zapoznanie się ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Barlinku o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Barlinek za 2024 r.,

f) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie dot. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Barlinku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Barlinka z tytułu wykonania budżetu za 2024 r.,

g) dyskusja,

19. Informacja Przewodniczącego Rady z pracy w okresie sprawozdawczym oraz zgłoszonych poprawkach lub uzupełnieniach do protokołu z poprzedniej sesji.

20. Informacja z pracy Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

21. Sprawy różne.

22. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej