« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski mieszkańców.

4. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski mieszkańców.

5. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.

6. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.

7. Informacja na temat działalności spółek z udziałem Gminy tj.: PGK Sp. z o.o., BTBS Sp. z o.o., PWK Płonia Sp. z o.o., Szpital Barlinek Sp. z o.o.

8. Ocena działalności Gminy Barlinek w zakresie usług realizowanych przez PGK Sp. z o.o. - utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni i lasów komunalnych, zarządzanie cmentarzami komunalnymi.

9. Informacja z działalności Barlineckiego Ośrodka Kultury.

13. Projekt uchwały w sprawie okreslenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od włascicieli nieruchomosci i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

17. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalnosć Burmistrza Barlinka - w sprawie wznowienmia postępowania oraz stwierdzenia niewaznosci decyzji o warunkach zabudowy dla strzelnicy otwartej w m. Płonno na działce nr 79/2.

19. Informacja Przewodniczącego Rady z pracy w okresie sprawozdawczym oraz zgłoszonych poprawkach lub uzupełnieniach do protokołu z poprzedniej sesji.

20. Informacja z pracy Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

21. Sprawy różne.

22. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej