Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad i przyjęcie wniosków radnych w sprawie wprowadzenia zmian do porządku obrad.
3.
Interpelacje, zapytania i wolne wnioski mieszkańców.
4.
Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski mieszkańców.
5.
Interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
6.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
7.
Informacja na temat działalności spółek z udziałem Gminy tj.: PGK Sp. z o.o., BTBS Sp. z o.o., PWK Płonia Sp. z o.o., Szpital Barlinek Sp. z o.o.
8.
Ocena działalności Gminy Barlinek w zakresie usług realizowanych przez PGK Sp. z o.o. - utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni i lasów komunalnych, zarządzanie cmentarzami komunalnymi.
9.
Informacja z działalności Barlineckiego Ośrodka Kultury.
10.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Barlinek na 2025 rok.
11.
Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Barlinek na lata 2025-2038.
12.
Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13.
Projekt uchwały w sprawie okreslenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od włascicieli nieruchomosci i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
14.
Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Myśliborskiego na realizacje zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych.
15.
Projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg publicznych gminnych.
16.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Barlinka - w sprawie drogi dojazdowej w m. Płonno.
17.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalnosć Burmistrza Barlinka - w sprawie wznowienmia postępowania oraz stwierdzenia niewaznosci decyzji o warunkach zabudowy dla strzelnicy otwartej w m. Płonno na działce nr 79/2.
18.
Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działnosć Burmistrza Barlinka - w sprawie braku odbioru odpadow komunalnych oraz pobierania oplaty bez wykonania uslugi.
19.
Informacja Przewodniczącego Rady z pracy w okresie sprawozdawczym oraz zgłoszonych poprawkach lub uzupełnieniach do protokołu z poprzedniej sesji.
20.
Informacja z pracy Burmistrza w okresie międzysesyjnym.