« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

2. Informacja na temat działalności spółek z udziałem Gminy tj.: PGK Sp. z o.o., BTBS Sp. z o.o., PWK Płonia Sp. z o.o., Szpital Barlinek Sp. z o.o.

3. Ocena działalności Gminy Barlinek w zakresie usług realizowanych przez PGK Sp. z o.o. - utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni i lasów komunalnych, zarządzanie cmentarzami komunalnymi.

4. Informacja z działalności Barlineckiego Ośrodka Kultury.

5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Barlinek na 2025 rok.

6. Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Barlinek na lata 2025-2038.

7. Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

8. Sprawy różne:

a) pisma do wiadomości.

b) do zaopiniowania pismo o uwzględnienie w planach zagospodarowania przestrzennego terenu pod wieczystą dzierżawę dla Rodzimego Kościoła Polskiego - oddział Barlinek.

c) do zaopiniowania pismo w sprawie zabezpieczenia w budżecie gminy na rok 2026 w zakresie współfinansowania zakupu oznakowanego pojazdu służbowego na potrzeby Komisariatu Policji w Barlinku.

9. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej