Porządek obrad
1.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2.
Informacja na temat działalności spółek z udziałem Gminy tj.: PGK Sp. z o.o., BTBS Sp. z o.o., PWK Płonia Sp. z o.o., Szpital Barlinek Sp. z o.o.
3.
Ocena działalności Gminy Barlinek w zakresie usług realizowanych przez PGK Sp. z o.o. - utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni i lasów komunalnych, zarządzanie cmentarzami komunalnymi.
4.
Informacja z działalności Barlineckiego Ośrodka Kultury.
5.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Barlinek na 2025 rok.
6.
Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Barlinek na lata 2025-2038.
7.
Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
b)
do zaopiniowania pismo o uwzględnienie w planach zagospodarowania przestrzennego terenu pod wieczystą dzierżawę dla Rodzimego Kościoła Polskiego - oddział Barlinek.
c)
do zaopiniowania pismo w sprawie zabezpieczenia w budżecie gminy na rok 2026 w zakresie współfinansowania zakupu oznakowanego pojazdu służbowego na potrzeby Komisariatu Policji w Barlinku.
9.
Zapytania i wolne wnioski.