« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

I Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

II Omówienie bieżącej sytuacji barlineckiego szpitala.

III Informacja na temat działalności spółek z udziałem Gminy tj.: PGK Sp. z o.o., BTBS Sp. z o.o., PWK Płonia Sp. z o.o., Szpital Barlinek Sp. z o.o.

IV Ocena działalności Gminy Barlinek w zakresie usług realizowanych przez PGK Sp. z o.o. - utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni i lasów komunalnych, zarządzanie cmentarzami komunalnymi.

V Informacja z działalności Barlineckiego Ośrodka Kultury.

VI Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Barlinek na 2025 rok.

VII Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Barlinek na lata 2025-2038.

VIII Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

IX Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Myśliborskiego na realizacje zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych.

X Projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg publicznych gminnych.

XI Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

XII Sprawy różne:

I pisma do wiadomości.

II do zaopiniowania pismo o uwzględnienie w planach zagospodarowania przestrzennego terenu pod wieczystą dzierżawę dla Rodzimego Kościoła Polskiego - oddział Barlinek.

III do zaopiniowania pismo w sprawie zabezpieczenia w budżecie gminy na rok 2026 w zakresie współfinansowania zakupu oznakowanego pojazdu służbowego na potrzeby Komisariatu Policji w Barlinku.

XIII Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej