Proszę o udzielenie informacji dotyczącej poniesionych kosztów na remont i wyposażenie nowej sali sesyjnej oraz zakresu prac i koszty prowadzonych prac remontowych w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 20 w Barlinku. Szczególnie proszę określić zasadność ponoszonych wydatków w kontekście przyjętego WPF i planowanego zadania budowy budynku UM. Zadanie zostało zaplanowane na lata 2027 - 2028.
Odpowiedź do Interpelacja (odp_na_wniosek_nr_159.pdf)
przedłożenie całej dokumentacji dot. wycięcia drzewa przy drodze wojewódzkiej nr 156 Strzelecka 25
wykonanie chodnika oraz odnowienie placu na działce nr 804/43
oznaczenie drogi ze szczególnym niebezpieczeństwem
najem lokali na ul. 11 Listopada 13
remont parkingu Niepodległości 45 i Jeziorna 6
uzupełnienie ubytków w drodze gminnej gruntowej na osiedlu domków jednorodzinnych w Mostkowie
Rewitalizacja terenu przy ul. Szosa do Lipian - "Góra Wilhelma"
Linia przystankowa - droga powiatowa 2152Z.
Poprawa wjazdow z drogi woj. nr 151.
Zmiana organizacji ruchu na dr. woj. nr 151.
Zarybianie jezior w Gminie Barlinek.
Oznaczenie drogi wojewódzkiej.
Remont sali wiejskiej w Rychnowie.
Uruchomienie przychodni POZ dla dzieci i dorosłych.
Budowa parkingu przy ul. Zielnej.