Proszę o udzielenie informacji dotyczącej poniesionych kosztów na remont i wyposażenie nowej sali sesyjnej oraz zakresu prac i koszty prowadzonych prac remontowych w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 20 w Barlinku. Szczególnie proszę określić zasadność ponoszonych wydatków w kontekście przyjętego WPF i planowanego zadania budowy budynku UM. Zadanie zostało zaplanowane na lata 2027 - 2028.
Odpowiedź do Interpelacja (odp_na_wniosek_nr_159.pdf)
Oznakowanie poziome skrzyżowanie ul. Sportowej z drogą w kierunku Krzynki.
Progi zwalniajace na ul. Sportowej.
Sygnalizacja świetlna przy placu zabaw na ul. Strzelecej.
Przejęcie działki i budowa remizy w Rychnowie.
Doświetlenie przejscia dla pieszych przy ul. Szosowej.
Montaż ławek przy ul. Szosowej.
Przejscie dla pieszych na ul. Św. Bonifacego.
Zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców.
Poprawa odpływu wody opadowej.
Poprawa nawierzchni drogi w m. Lutówko
Montaż lustra drogowego za stacją paliw "Orlen" w stronę ul. Stodolnej.
Organizacja przystanku autobusowego.
Naprawa studzienki przy ul. Ogrodowej
Oczyszczenie chodnikow przy ul. Szosowej.
naprawa Oświetlenia przy ul. Fabrycznej.
Usunięcie suchych gałęzi przy ul. Długiej.